Plan de alimentație pentru slăbit

Alimentaţia sănătoasă şi activitatea fizică lucrează împreună pentru un corp sănătos. Transformarea mea cu ajutorul acestui plan alimentar şi al activăţii fizice, de la 125 kilograme la 75 kilograme.

Despre plan:

  • 25% calorii din proteine;
  • 5% calorii din grăsimi;
  • 70% calorii din carbohidraţi complecsi;
  • Mesele au aproximativ 1500 kcal pe zi;
  • Nu conţine gluten, lactoză, proteină de origine animală, colesterol şi grăsimi saturate;
  • Bogată în micronutrienţi şi macronutrienţi;
  • Modul de preparare al mâncărurilor îl găseşti pe site pentru fiecare reţetă în parte;
  • Te ajută să scapi de greutatea nedorită și să îți recapeți sănătatea.
  • După a şaptea zi se repetă planul alimentar. Nu contează ordinea zilelor.

Informaţii utile:

  • Evită pe cât posibil să consumi gluten. Asta înseamnă fără pâine şi alte produse de patiserie/făinoase din grâu, secară, orz, ovăz.
  • Cina o serveşti cu 2-3 ore înainte să te pregăteşti de somn.
  • Dormi 7-9 ore. De preferat să te culci înainte de ora 22:00.
  • Nu consuma sucuri şi alimente procesate din comerţ. Poţi face ceaiuri sau freshuri din fructe şi/sau legume cu ajutorul unui storcător electric.
  • Nu mai mult de 1-2 linguri de ulei pe zi în preparate. De preferat fără!
  • Nu mai mult de 3 grame de sare pe zi. De preferat fără!
  • În loc de mărul dintre mese, poţi consuma orice alt fruct crud (inclusiv avocado). Porţia să nu depaşească 200 grame.
  • Consumă apă oligomonerală! Fără apă şi sucurile carbogazoase!
  • Suplimeantează cu Vitamina B12, Vitamina D3 si Omega-3.
  • După 14 zile de dietă: începi să alergi, sa faci genoflexiuni, abdomene, fandări, flotari etc. Iti achiziţionezi gantere/bară cu greutăţi pentru a face acasă diferite exerciţii pentru grupele musculare sau îţi faci abonament la o sală de fitness.

Clic aici pentru a descărca planul de alimentaţie.

„ Eşti ceea ce absorbi! ” – Simply Vegan Delight

Reclame